El dissabte 17 de Setembre , a la plaça del Ron Cremat, vam col.laborar amb les festes del barri del Indians. Vam portar a terme dues activitats:

Simultànees: El Mestre català i soci del club, Ruben Hernandez, va jugar contra més de 20 participants que , de forma espontànea, s´asseien a les cadires per tal d´intentar guanyar-li. Finalment, llevat d´una partida i alguna taula de dubtós origen, el nostre Mestre va triomfar i va guanyar totes les partides i va sobreviure al solet del matí (per moments bastant intens).

Escacs Gegants: Un altre èxit rotund. Els nens , al veure el tamany de les peçes, tots volen jugar una partida. A prop de les 10 partides es van acabar. Una idea genial i que repetirem a les pròximes festes del Congrés. Només a destacar un petit incident, un cavall negre va acabar dividit en dues parts . Igualment, ja el tenim als nostres tècnics rumiant com solucionar la petita incidència (super glue 3?).

En resum, un matí engrescador i triomfant del nostre club, fent barri i donant a conèixer els escacs a la gent del nostre barri.