El 1976, un servidor utilitzava,  els serveis de la fonoteca de la Universitat Central de Barcelona, Pl Universitat, on qualsevol, previ pagament de una peseta, podia accedir  a una considerable quantitat de vinils en format LP. Digueu-me malalt, peró en un període de quatre o cinc mesos, abans de anar al club d,escacs, gastava una pesetona, en el disc de Pink Floyd,  Ummaguma. Editat el 1969, en Doble Lp, un gravat en directe i l,altre en estudi. Aixi com el primer, era una de les millors mostres de la banda en directe; el de estudi es literalment, el pitjor de Pink Floyd. Aquest només el vaig escoltar la primera vegada, posteriormente,la cançó del titol en el lloc nº 2 darrera un altra bastant interessant, amb 17 minuts de temps, apa cap al club, i així uns 100 dies. Ara tinc el Cd, i en 12 anys l,escoltat dos.

Bé la reacció d’en Joan Torres,al perdre la partida em recordar aquelles estones, als sotans de la facultat de lletres, al clímax de la cançó, on el senyor víctima de la destral de l.Eugene, amb el mític crit gutural d,en Roger Waters, passa dels ritmes sinistres peró cansins, del mateix Waters, a una sinfonía de puntejos agresius d,en David Gilmour. doncs aixi mateix en Joan , amb autolesions incloses, la veritat quan jo vaig contemplar la partida, com a molt estava igualada i després,  clarament perduda, i ja sabem que en Joan,  no es de ritmes tranquils, sino de puntejos agressius.

Avui dia dels museus gratuits, els congressistes, vam escollir el de la tortura.

El Athletic Club de Bilbao, per conmemorar el 80 aniversari del seu mític porter Jose Angel Iribar, ha demanat els altres clubs, que els seus guardametes, llueixin, el negre rigurós, que vestia el seu porter, Nosaltres sempre solidaris, hem decidit, donar suport a la petició, i apa de dol rigurós. negre no,el seguent.

El primer a caure vaig ser jo, i tenia a la jugada 14 la posició més promisória,

Fins aquí seguiem la partida, Halkias- Atabayev, 2585 contra 2492, al mundial de rápides 2016 a Doha.

El meu rival jugar la més fluixa De7, Atabayev, Dd6, i taules en 81.

Arribem, a la 12,i contra f5.

jugo exf5, en lloc de la demolidora b4¡¡ i en tres jugades més quedo perdut-

Parafrasejant a Shakira, els congressistes no ploren, els congressistes, facturen, toma factura¡ Com Militao ,gol, en propia. En lloc del equip de Xavi i Iniesta, el de Fortes i Amarilla, els més veterans, m’entendreu.

Es van succeir, verb intransitiu, no gerundi, una sèrie de doloroses derrotes fins al 8-0, Analitzaré el final d’en Jon Ander bé,no.. Desde la jugada 30 eren 0,00, i juguen per la “honrilla” fins a la 56, taules, i en Pablo, estant inferior va equilibrar, ben jugat, 9-1.

Estinc , pensant, que a l’equip, li pasi, com les cantonades del eixample Barceloní, que funcionen bé perque els cotxes de cavalls, tenent  el mateix radi de gir que els automóbils.O sigui, setmana vinent el lider imbatut el Foment “B”, presentarem batalla, al santuari d,Alexandre Gali, pedagog, autor de “Una hipotética revolta, de uns mestres hipotétics”, o sigui, nosaltres.

Efemeride de la setmana, El 7 de març de 1780, neix a St Petersburg, Ivan Butrimov, autor del primer manual rus d,escacs.”El joc dels escacs”, al 1812. Tenint en conte que les primeres regles del joc, no es publiquen fins 1821, es un pioner. Fins la setmana que ve.